Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
    ... То най-вероятно запроизводството ще са им нужни само емблеми от Италия...
    Те пък на хамериканците щото им трябват емблеми дето избеляват на 3-тата година
    146 1.6 TS '00
    156 2.4 JTD '01

    Comment


    • Първоначално публикувано от Stefo Покажи съобщение
      Те пък на хамериканците щото им трябват емблеми дето избеляват на 3-тата година
      Вярно тука за ирония си много прав.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • Поствам цялата статия на Auto Bild "Ще спаси ли ФВ Алфа Ромео?":
        Attached Files
        Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

        Comment


        • Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
          Поствам цялата статия на Auto Bild "Ще спаси ли ФВ Алфа Ромео?":
          Гадни интриганти са и VW и подлогата им Auto Bild
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • Гадни са ама виж какво направиха със бившата Соц марка Шкода за 20 години!!!

            От Шкода 120 л до новия Супърб.
            Имат широка моделна гама, всякакви двигатели, продаваемост, конкуренция.....

            Аз предпочитам да ни купят ФВ отколкото да сложат на 300Ц и емблема на Алфа и айде наследник на 166...

            Мразя ФВ, но имат мн.правилен маркетинг и моделна политика. Мисля че биха могли да направят от Алфа икономичекси и емоционлано прераждане на марката.

            Защото каквото и да си говориме за САЩ, не мисля че това е пътя за оцеляване на Алфа.
            sigpic"
            Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

            Comment


            • Първоначално публикувано от Gecata Покажи съобщение
              Гадни са ама виж какво направиха със бившата Соц марка Шкода за 20 години!!!

              От Шкода 120 л до новия Супърб.
              Имат широка моделна гама, всякакви двигатели, продаваемост, конкуренция.....

              Аз предпочитам да ни купят ФВ отколкото да сложат на 300Ц и емблема на Алфа и айде наследник на 166...

              Мразя ФВ, но имат мн.правилен маркетинг и моделна политика. Мисля че биха могли да направят от Алфа икономичекси и емоционлано прераждане на марката.

              Защото каквото и да си говориме за САЩ, не мисля че това е пътя за оцеляване на Алфа.
              е кво направиха, същото което направи рено с дачия и фиат с ланча и алфа.
              точка

              Comment


              • Сигурен ли си?
                Я си помисли къде беше шкода преди 20 години и къде е сега. И къде е била Алфа пък и Ланча и къде са стигнали сега.
                sigpic"
                Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

                Comment


                • A какво направиха ФВ със Сеат, голф с испанска емблема...

                  Уж него щяхада го правят спортна марка среден клас... направиха боза и понеже не могат я преглътна, дай сега да се пробват и с Алфа.

                  Дали ще е по-добре?
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Gecata Покажи съобщение
                    Сигурен ли си?
                    Я си помисли къде беше шкода преди 20 години и къде е сега. И къде е била Алфа пък и Ланча и къде са стигнали сега.
                    Каква е разликата между Шкода - VW с друга емблема и бъдещите 300ц от Ланча и прочие ?

                    Разликата май е в поднасянето на информацията или опаковката
                    Нищо не са направили със шкода,само един фейс,докато фиат винаги се е опитвал да подхожда различно с Алфа и навремето с Ланча.Различни платформи за 156/147 самостоятелна за 159.
                    Тези постижения които помните на Ланча в рали шампионатите повечето също са под крилото на Фиат,преди това Ланча е била много скъпа и луксозна марка.......

                    Това което Ваг ще направи е 159 с окачване на A4
                    Жулиета с платформа от Голф
                    166 отново с окачване на А4
                    Не е ли парадокс A4-A6-A8 Superb Passat
                    A3-Golf-Octavia.
                    Къде е разликата в имената ? интерор ?
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment


                    • ВАГ и Алфа са две абсолютно несъвместими и противоположни неща! И какво като Шкода е толкова напред...? Пак е същата скучна купчина желязо, неприличаща на нищо....
                      www.t-auto.bg

                      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Gecata Покажи съобщение
                        Гадни са ама виж какво направиха със бившата Соц марка Шкода за 20 години!!!

                        От Шкода 120 л до новия Супърб.
                        Имат широка моделна гама, всякакви двигатели, продаваемост, конкуренция.....

                        Аз предпочитам да ни купят ФВ отколкото да сложат на 300Ц и емблема на Алфа и айде наследник на 166...

                        Мразя ФВ, но имат мн.правилен маркетинг и моделна политика. Мисля че биха могли да направят от Алфа икономичекси и емоционлано прераждане на марката.

                        Защото каквото и да си говориме за САЩ, не мисля че това е пътя за оцеляване на Алфа.
                        колега,

                        300Ц вече е Ланчия и няма как да стане Алфа. А и в САЩ ще сис е продава като Крайслер - само в Европа е Ланчия. Виждам говориш за маркетингова политика и моделна гама - къде виждаш там Алфа Ромео? Спортна марка? НЕ - имат си Ламборгини и спортните модели на Ауди (ТТ, Р8, С серията), В хот хечовете имат ГТИ серията. В големите лимузини имат Ауди. Спортна марка? Какъв тип спортна марка? Като СЕАТ? Ами Сеат в момента им по-ниски продажби и от Алфа Ромео и дори дизайнера на Алфа Валтер Де Силва не можа да им го оправи това. А защо си представяш, че като купи ФВ макрата и веднага ще почнем да бълваме спортни коли със задно и големи двигатели? Дали пък няма да е съвсем същото, но за сметка на това Джулия ще бъде пасат (какъвто е супърба), а Жулиетата Голф (какъвто е октавията и Леона).

                        И къде е шанса за развитието на Алфа Ромео, ако не на американския пазар, който е пъти по-голям от Европейския и изисква задно предаване и големи кубатури? Били остарели? Да, това е така, но както вече казах какво пречи да се вземе един остарял двигател на Крайслер и да се модернизира? Били технологично прости....да, де, ама как тогава трошат по пиститие доста по-сложни и технологични двигатели и автомобили. Толкова ли ще звучи невъзможно върху платформата за задно да се сложи американски блок с италианска глава, да се подмени окачването с по-модерно и да се създаде една доста интересна кола? При все че технологията вече е налична и измислена и само трябва да се имплементира в един продукт и не се изискват огромни разходи за създаването на нова технология....

                        Все ревеме, все се оплакваме....Фиат били гадни, Крйаслер били гадни....Само Алфа Ромео е номер едно, ама от едно време...

                        Добре де, а защо са се продали на Фиат като са били номер едно и за къртили навсякъде и са правили най-добрите автомобили?

                        Тук не се говори за бъдещето на марката, а се плюе Алфа Ромео независимо от всичко. Спирам да пиша - този разговор е монолог!
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                          Добре де, а защо са се продали на Фиат като са били номер едно и за къртили навсякъде и са правили най-добрите автомобили?
                          Сега ще ти покажа, че си обслютно голосовен и наистина не познаващ нито модерната история на ЕВРОПА, нито историята на Алфа Ромео.

                          Прочети какво се случва началото на 80-те в Италия, каква е политическата обстановка, прочети какво се е случвало със съдии, прокурори, политици....

                          Ще разбереш и защо Алфа е била апетитна хапка в центъра на Милано и т.н...

                          ПЪРВО ЧЕТИ, ПОСЛЕ НАУЧИ след това вади изводи... а на края давай оценки

                          ---------- Post added at 09:48 ---------- Previous post was at 09:47 ----------

                          Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                          Спирам да пиша - този разговор е монолог!
                          Не ща да споре с теб ама до тук един факт или нещо истинсо не си9 споделил.. само вайкане

                          http://www.facebook.com/VenturaGarage
                          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            Сега ще ти покажа, че си обслютно голосовен и наистина не познаващ нито модерната история на ЕВРОПА, нито историята на Алфа Ромео.

                            Прочети какво се случва началото на 80-те в Италия, каква е политическата обстановка, прочети какво се е случвало със съдии, прокурори, политици....

                            Ще разбереш и защо Алфа е била апетитна хапка в центъра на Милано и т.н...

                            ПЪРВО ЧЕТИ, ПОСЛЕ НАУЧИ след това вади изводи... а на края давай оценки

                            ---------- Post added at 09:48 ---------- Previous post was at 09:47 ----------



                            Не ща да споре с теб ама до тук един факт или нещо истинсо не си9 споделил.. само вайкане
                            И политическата и икономическата обстановка в Италия в началото на 80-те карат най-добрата автомобилна марка да се продаде са държавата? Така ще да е. Несъмнено. Силно определения даваш, Ненко, но ще се учудиш колко порядъчно сеъ осведомен за ситуацията в Италия през онези години, че и преди това. Семейството ми е живяло там, чичо ми е роден в Рим.

                            Щом мислиш, че не говоря с факти ти ми каже някой факт за бъдещето на марката. Да, имали сме славно минало, с което се гордеем и което ни липсва на всички. Да, в момента марката не е това, което е била ( до колко това е явление само при Алфа Ромео е спорен въпрос). Но да даваш генерални заключения за бъдещето на марката без да взимаш под внимание коренните промено предстоящи в близко бъдеще е доста странно. Малко положението е като магарето на моста. Аз съм оптимист.
                            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                              Каква е разликата между Шкода - VW с друга емблема и бъдещите 300ц от Ланча и прочие ?

                              Разликата май е в поднасянето на информацията или опаковката
                              Нищо не са направили със шкода,само един фейс,докато фиат винаги се е опитвал да подхожда различно с Алфа и навремето с Ланча.Различни платформи за 156/147 самостоятелна за 159.
                              Тези постижения които помните на Ланча в рали шампионатите повечето също са под крилото на Фиат,преди това Ланча е била много скъпа и луксозна марка.......

                              Каква различна платформа???Типо 87г. единствената марка уж престижни коли която е на остаряла платформа през 2001г са тамън 147 и 156 и затова и не покрива норми на Ncap голф 4 е по добре А3 е по добре......а GT-то 2005г ????
                              На 159 платформата е поредния компромис, разработвана със GM и е за по горния клас ма ФИАТ я набиват в 159 и брера и резултата е че в този клас няма толко тежка, харчеща и бавна кола е поне е сигурна......
                              Докато Шкода не е само емблема и дори е по добре от VW, октавията е с окачване от 4-ка и е в пъти по здрава от пасат, дори авто билд си признаха че Шкода е по качествена. Как да е. Жулиетата е с хубава платформа, що годе читави двигатели, просто окачване но си е чист Фиат за повече пари ако се бяха постарали още малко щеше да е чудесна, но вътре усещането не е за Алфа а си е за Браво....

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                                И политическата и икономическата обстановка в Италия в началото на 80-те карат най-добрата автомобилна марка да се продаде са държавата? Така ще да е. Несъмнено. Силно определения даваш, Ненко, но ще се учудиш колко порядъчно сеъ осведомен за ситуацията в Италия през онези години, че и преди това. Семейството ми е живяло там, чичо ми е роден в Рим.
                                Хубо ма, разкажи какво се е случило тогава от първа ръка... а не някакви общоглобални изказвания без съдържание...

                                На мен ми е супер интересно да науча нещо, което не съм чел или не е имало откъде да науча. Разкажи какво се е случило с Алфа Ромео в този период.

                                И съм сигурен, че даже и името на ръководителя на Алфа Ромео по това време не знаеш.

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X